What women want

Een middagje struinen langs de Utrechtse grachten eindigde afgelopen week in de Tiger Store. Een Deense winkelketen die precies lijkt te weten wat de ultieme koopwoede in mij  aanwakkert en dit alles zonder de schreeuwerige uitverkoopbordjes en oranje prijsstickertjes waar ik normaal gesproken zo gevoelig voor ben…

Was de winkel leeg geweest, dan was ik vol naïviteit de etalage voorbij gewandeld, voortgetrokken door een brandend lege portemonnee, mij niet bewust van de prijzenslag zich die achter de glazen gevel voltrok. Een wit glimmende inrichting, ordelijk geplaatste producten, keurige witte prijskaartjes, alles wees erop dat zich een dure design winkel in het Utrechts grachtenpand had gevestigd. De grote drommen kooplustige klanten brachten mij echter aan het twijfelen, tot het moment dat ik door Elma aan de hand werd genomen en zij mij ondergedompelde in de wonderlijke wereld van de Tiger Store!

Kantoor artikelen, kaarsen en spullen voor de meest uiteenlopende DIY’s liggen in de schappen. Maar de afdeling waar je met geen mogelijkheid met lege handen langs komt is de servies afdeling!

An afternoon of shopping in the city centre of Utrecht ended up in the Tiger Store last week. A Danish brand that knows how to make you extremely exited about stuff without the flashy orange ‘on sale’ price tags that usually do the trick with me.

Should the store have been empty that lovely afternoon, I would have passed it without hesitation caused by the burning feeling of an almost empty wallet in my pocket. With a white, shiny and orderly interior the shop looks like an expensive design store. But the large amount of costumers made me wonder for just a moment. Up until Elma took me by the hand to introduce me to all the wonders Tiger Store has to offer.

Stationary, candles and the best DIY products are offered. But the ceramics section absolutely no one will pass empty handed!

1 comment

Leave a comment